I don't make excuses

I make results

DARE TO JUMP!

Go down
JudyJump
Jaar programma
Jaar programma
  • Les op een vaste dag en tijd
    (36 reguliere lesweken , geen lessen in schoolvakantie weken en op feestdagen )
  • Geen geld retour indien je niet kunt of komt
  • Voor iedereen die zoekt naar een stok achter de deur en een duidelijke vaste afspraak.
Meer informatie
JudyJump
Flex jaar abonnement
Flex jaar abonnement
  • Wekelijks flexibel losse lessen boeken
  • Keuze uit alle lessen
  • Flexibel , zelf bepalen wanneer en hoe vaak je komt.
  • App om direct te boeken en te annuleren.
  • Bij annuleren krijg je je credits terug
  • 40 reguliere lesweken per jaar, geen les in schoolvakanties of feestdagen
  • Betaal 500 krijg 600 aan credits
  • Credits zijn een jaar geldig
  • 20% korting tov losse lessen boeken
Meer informatie
JudyJump
Losse lessen
Losse lessen
  • Incl. direct los te boeken in shop / agenda
  • Incl. App
  • Dagelijks mogelijkheden
  • Geen les in schoolvakanties en feestdagen
  • Flexibel en laagdrempelig
  • Kosten : €17,50. per les
Meer informatie
Voordelen
Sterkere benen, billen, rug en buik.
Verbranding van meer dan 500 calorie├źn per work-out.
Voorkomt rugpijn.
Verbeterd het uithoudingsvermogen.
Genieten en je happy voelen. Weg met stress.
Succesbeleving, zelfvertrouwen en fun.

Wat maakt JudyJump, trampoline fitness, zo uniek?

 

Fit

OPTIMALE CALORIEVERBRANDING. Kenmerkend voor een JudyJump fitness trampoline work-out is dat alle spiergroepen worden getraind. Je verbruikt hierdoor meer calorieën dan bij veel andere sporten. Een absolute fatburner, waarbij je pezen, rug en gewrichten ontlast worden.

Fun

WEG MET STRESS AND JUMP FOR JOY. Tijdens het trampoline springen komen de stoffen serotonine en endorfine vrij, die je een goed humeur en zelfvertrouwen geven. Het gezamenlijk trampoline springen met inspirerende muziek geeft je energie en een geweldige teamgeest.

Focus

TOTALE BODY TRAINING. Tijdens een total body work-out ga je de uitdaging aan met jezelf en verleg je je grenzen. De elementen coördinatie, kracht, snelheid, lenigheid en uithoudingsvermogen worden hierdoor bij je ontwikkeld. Bij het springen is er een afwisseling van statisch naar dynamisch bewegen, met als doel zowel de spieren als het doorzettingsvermogen van de deelnemer te versterken.

IEDEREEN KAN MEEDOEN

Als beginner zijn je gewicht, leeftijd of trainingsniveau geen bezwaar om te kunnen deelnemen. Het belangrijkste is dat je plezier wilt hebben! Sprongen en technieken zijn gemakkelijk te leren en garanderen snelle succeservaringen voor iedereen.

 

To top